نوشته شده توسط : Mozhde

6 دلیل بسیار مهم برای ساخت یک لیست ایمیل

با عرض سلام به شما دوستان عزیز امروز به بررسی دلایل اهمیت ساخت یک لیست ایمیل می پردازم، امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد.

امروزه لیست ایمیل یکی از کاربردی ترین ابزارها برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در جذب مشتری و بالا بردن فروش محصولاتشان است، اما چرا؟

بسیاری از وبلاگ نویسان و صاحبان کسب و کار در ابتدای شروع کارشان،اهمیت ساخت یک لیست ایمیل را درک نمی کنند. البته اغلب افراد زمانی که می بینند که لیست ایمیل می تواند بر ترافیک سایت و درآمدشان تاثیر داشته باشد، ذهنیتشان را نسبت به این مساله تغییر می دهند. در این مقاله، دلایل مهم ضرورت ساخت یک لیست ایمیل (با مطالعات موردی واقعی) را به اشتراک می گذارم.

لیست ایمیل چیست؟

لیست ایمیل یک لیست خاص از نام ها و آدرس های ایمیل افرادی است که به شما اجازه داده اند به روز رسانی ها و تبلیغات خود را در مورد رشد کسب و کار تان، برایشان ارسال کنند.

شما می توانید لیست ایمیل خود را بوسیله یک نرم افزار بازاریابی ایجاد کنید و اعلان های ایمیل گروهی در مورد به روز رسانی وبلاگ، فروشگاه آنلاین یا سایر سرویس های کسب و کار را برای همه ارسال کنید.

چرا ساخت یک لیست ایمیل مهم است؟

از آنجا که مشترکین ایمیل در لیست ایمیلتان، به وبسایت شما پیوسته اند و هویت خود را تأیید کرده اند، احتمالا به آنچه شما پیشنهاد می دهید علاقه مند هستند. به همین دلیل محتمل هست که آنها به مشتریان محصولات شما تبدیل شوند.

همین حالا ببینید:  آموزش نمایش ساعت در وردپرس

در بعضی از کسب و کارها، لیست ایمیل ۱۰ برابر بیشتر از کمپین های رسانه های اجتماعی امکان تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را فراهم می کند. این به این معنی است که شما باید در مورد دلایل ساخت یک لیست ایمیل به عنوان یک کانال ارتباطی فوق العاده قدرتمند بیشتر فکر کنید:

۱- ایمیل شخصی است

ایمیل به شما اجازه می دهد تا به صندوق پستی یک کاربر وارد شوید. هیچ سیستم رتبه بندی ای محدود کردن دسترسی شما وجود ندارد. این رابطه بسیار مستقیم و شخصی است.

۲- ایمیل عمدی است

برای دریافت اطلاعات از طرف شما، یک کاربر فرم ثبت نام برای لیست ایمیلتان را پر می کند و آدرس ایمیل خود را تأیید می کند. کسی که این کار را انجام می دهد، مسلما علاقه مند به شنیدن از شما است، و طبیعتا این افراد بیشتر پذیرای پیام شما هستند.

۳- ایمیل هدفمند است

همانطور که قبلا ذکر شد، کاربر قبلا علاقه مند به محصول یا محتوای شما شده است. از آنجا که شما از قبل می دانید که چه چیزی دوست دارد، می توانید پیشنهادات مرتبط خود را برای ارائه نتایج بهتر ارائه دهید، این کار تقسیم بندی نامیده می شود.

همین حالا ببینید:  بهترین روش های تجزیه و تحلیل رقبا در کسب و کارهای اینترنتی

۴- شما لیست ایمیل خود را دارید

شما مالک فیس بوک، توییتر یا گوگل نیستید، کمپین های رسانه های اجتماعی تان و تلاش هایتان در زمینه سئو سایت می توانند با تغییر سیاست های این پلت فرم ها، کاملا از بین بروند. اما در اینجا شما لیست ایمیل خود را دارید و تحت تأثیر تصمیمات سایر شرکت ها قرار نمی گیرید.

۵- ایمیل امکانی برای یک ارتباط یک به یک است

مردم ایمیل را در حریم خصوصی صندوق پستی خود می خوانند. این پیام در یک سایت عمومی یا خبرنامه نیست. آنها می توانند با اعتماد به نفس شما را مستقیما و به طور خصوصی خطاب قرار دهند و سوالاتی از شما بپرسند. این به ایجاد اعتماد و ارتباط کمک می کند.

۶- افراد بیشتری از ایمیل چند بار در روز استفاده می کنند

ممکن است شنیده باشید که فیس بوک دارای ۱٫۴ میلیارد و توییتر ۱۰۰ میلیون کاربر روزانه فعال هستند. اما آنچه احتمالا شما نشنیده اید تعداد افرادی است که هر روز از ایمیل استفاده می کنند. هر کاربر اینترنت حداقل یک حساب ایمیل دارد. در تحقیقات اخیری که توسط Radicati انجام شده معلوم شده است که ۳٫۸ میلیارد حساب کاربری فعال وجود دارد. این نیمی از جمعیت زمین است.

همین حالا ببینید:  تاثیر الگوریتم Mobile First Index بر سئو سایت

دقیقا به همین دلیل است که هر کسب و کار هوشمند در جهان یک لیست ایمیل دارد. برند های تجاری بزرگ مدت ها قبل این درس را آموخته و بکار بسته اند و به همین دلیل هزاران دلار در کمپین های رسانه های اجتماعی هزینه می کنند تا مردم را به سمت ثبت نام در لیست ایمیل های خود ببرند.

آنها درک می کنند که بازاریابی ایمیل بهترین سرمایه گذاری بلندمدت با بازدهی بسیار بالاتر است، زیرا مردم به خاطر دریافت پیام هایی با هزینه کمتر به این کار به صورت طولانی مدت ادامه خواهند داد.

امیدوارم این مقاله در رابطه با اهمیت ساخت یک لیست ایمیل بریتان مفید و کاربردی بوده باشد.

 

منبع:wpbeginner.com

سوالی دارید؟ سوالتون رو در نظرات مطرح کنید 

:: برچسب‌ها: دلایل برای ساخت یک لیست ایمیل ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

 دیستومتر لایکا مدل  NEW D2 دقت اندازه گیری: ۱٫۵ ± میلیمتر ، حداقل / حداکثر برد: ۰٫۰۵ متر تا ۱۰۰ متر ، اندازه گیری فاصله ، مساحت ، حجم و اندازه گیری در حالت پیوسته ، جمع و تفریق کردن فواصل ، مساحت ها و حجم ها ، اندازه گیری غیر مستقیم فواصل و ارتفاعات خارج از دسترس ، گیره بازشونده در انتهای دستگاه با قابلیت های مختلف ، دارای تابع پیاده سازی و توابع ساده فیثاغورث ، ضد آب و گرد و خاک دارای استاندارد IP 54 ( جی پی اس سه فرکانس )

 دیستومتر لایکا مدل  NEW D2 ضد ضربه آب و گرد و خاک دارای استاندارد  IP 64 ، وزن دستگاه ۱۵۵ گرم  ، ابعاد ۲۸x55x122 میلیمتر ، ساخت : مجارستان ، تحت لیسانس سوئیس جی پی اس کامناو

 

منبع: ایران توتال



:: برچسب‌ها: دیستومتر لایکا مدل NEW D2 ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

 

تراز لیزری RUGBY لایکا  مدل ۲۸۰D  ، با امکان کنترل از راه دور RF ، صفحه نمایش بزرگ و امکان ارتباط  با کاربر به صورت بصری ، عملکرد قفل هوشمند برای نگه داشتن لیزر بر روی درجه ، سیستم منحصر به فرد کالیبراسیون خودکار ، دو محوره ی افقی و عمودی ، Self Level با دقت خود تسطیح  ۱ درجه ای ، نور لیزر مرئی با پرتو بسیار روشن و قابل دید در آفتاب شدید ، شیب سنج لیزری در محور افقی و عمودی اتوماتیک ، منبع تغذیه از باطری LI-LON با امکان شارژ سریع و استفاده طولانی مدت ، ( جی پی اس کامناو ) ضد آب ضد گرد و غبار و سازگار با تمام شرایط محیطی با استاندارد محافظتی IP68

تراز لیزری RUGBY لایکا  مدل ۲۸۰D مناسب جهت استفاده برای سالن های بزرگ و وسیع ، مکان های پر گرد و غبار با وسعت دید محدود ، سطوح شیب دار(دستگاه پس از روشن شدن در سریعترین زمان خود را تراز میکند) جدول کشی طولانی برای خیابان ، کنترل عملیات خاکبرداری برای کانیوو و کانال ها و… جی پی اس شمیم
دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

 

منبع: ایران توتال



:: برچسب‌ها: تراز لیزری RUGBY لایکا مدل ۲۸۰D ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

قالب Nuovo

قطعا قالب وردپرس چند منظوره Nuovo برای سایت های مربوط به آژانس های تبلیغاتی و سایت های بازاریابی آنلاین، جستجوگرها و رسانه های اجتماعی قالبی بسیار مناسب و جذاب است. قالب چند منظوره Nuovo کاملا ریسپانسیو بوده و دارای پنل قوی برای سفارشی سازی قالب سایت مطابق دلخواه شماست.

دانلود قالب نوآوودانلود قالب نوآوو

پیش نمایش فارسی قالب

قالب چند منظوره Nuovo وردپرس

قالب وردپرس Nuovo دارای SEO بالا است و برای آژانس ها، بازاریابی آنلاین، رسانه های اجتماعی، آژانس دیجیتال بسیار مناسب است. تم بسیار قدرتمند نوآوو در عین حال آسان برای استفاده و سفارشی کردن است. در ادامه می توانید با چند مورد از مهم ترین ویژگی های این قالب آشنا شوید.

دارای پنل مدیریتی قدرتمند

قالب وردپرس نوآوو یک رابط ساده و سازگار برای کاربران جهت سفارشی کردن جنبه های مختلف تم با امکانات نامحدود ارائه می دهد. می توانید بدون حتی یک خط کدنویسی سایتی زیبا ایجاد کنید.

کاملا واکنش گرا و سازگار با حالت Retina

با داشتن ویژگی واکنش گرایی سایت شما فقط بر روی دسکتاپ نمایش داده نخواهد شد، بلکه بر روی هر دستگاهی با هر اندازه صفحه نمایشی نیز به خوبی نمایش داده خواهد شد. همچنین در مورد نمایش قالب Nuovo در دستگاه های HD و Retina Ready جای نگرانی نیست و در این دستگاه ها هم این قالب به خوبی دیده خواهد شد.

افزونه مگا منو وردپرس

قالب چند منظوره نوآوو دارای افزونه مگا منو Ubermenu است. با استفاده از افزونه ubermenu، می توانید پوسته های منو زیبا ایجاد کنید. این خصوصیت از ستون، ردیف، تصویر، پس زمینه، آیکون و … پشتیبانی می کند.

روولوشن اسلایدر

با استفاده از افزونه رولوشن اسلایدر در قالب نوآوو وردپرس امکان طراحی و ویرایش اسلایدر ها متناسب با خواست و سلیقه خود را خواهید داشت.

فیلد های پیشرفته قابل سفارشی سازی

قالب وردپرس چند منظوره Nuovo دارای فیلد های پیشرفته قابل سفارشی سازی برای کنترل کامل صفحات ویرایش وردپرس و داده های فیلد سفارشی می باشد.

سازگاری با افزونه WPML 

قالب وردپرس Nuovo همچنین با افزونه معروف چند زبانه کردن سایت WPML سازگار است. شما می توانید با استفاده از افزونه WPML سایت وردپرس خود را به یک سایت چند زبانه تبدیل کنید.

بهینه شده برای موتورهای جستجو

با استفاده کردن از قالب وردپرس چند منظوره نوآوو موتورهای جستجو هر صفحه ای از وب سایت شما را فهرست خواهند کرد چون با استفاده از این قالب سئو سایت شما خیلی بهتر خواهد شد. این قالب با پلاگین های بهینه کننده SEO مانند Yoast، SEMrush و … سازگار است.

وبلاگ پست ها از هاست

قالب وردپرس چند منظوره Nuovo از قالب های پست سفارشی زیر پشتیبانی می کند: Standard، Gallery، Link and Video Format. به این ترتیب شما می توانید محتواهای مختلفی برای مقالات خود داشته باشید.

دارای ۸۰۰+ فونت گوگل

با استفاده از قالب وردپرس Nuovo می توانید هر فونتی از کتابخانه فونت های گوگل را که دوست دارید انتخاب کنید و آن را در سایت بکار ببندید، می توانید آن را برای فونت عمومی یا بخش خاص مانند، عنوان ها، پاراگراف، navigation، titles، blockquotes و غیره بکار ببرید.

مدیریت تایپوگرافی

گزینه های تمدید شده است که شما می توانید تایپوگرافی کلی را تنها با چند کلیک تغییر دهید! تنظیمات را برای اندازه، خط ارتفاع، زیر مجموعه و … نامه تغییر دهید.

دانلود قالب Nuovoدانلود قالب Nuovo

بعضی از خصوصیات قالب وردپرس چند منظوره Nuovo 

  • آسان برای استفاده
  • پنل مدیریت قدرتمند
  • لیست وبلاگ Layoyt
  • طرح استاندارد وبلاگ
  • سازگار با پلاگین Yoast SEO
  • سازگار با پلاگین Rankie
  • هدر ثابت
  • دکمه برو به بالا
  • نوع بالا سربرگ منو
  • پاورقی ثابت (متحرک)
  • طرح های مختلف فروشگاه
  • کاملا پاسخگو
  • Footer Widgest
  • آهنگساز ویژوال برای وردپرس شامل
  • پلاگین وردپرس Responsive Revolution Slider Revolution
  • وبلاگ یک نوار سفارشی سفارشی
  • کاملافارسی و راستچین شده
  • فرم تماس با سازگاری پلاگین ۷
  • سازگاری پلاگین WooCommerce
  • تم کودک شامل
  • جستجوی یکپارچه
  • به روز رسانی ورود
  • به همراه بسته نصبی آسان
  • پشتیبانی همیشگی توسط تیک تم
  • دارای آپدیت های رایگان توسط تیک تم
  • و بسیاری امکانات دیگر در قالب چند منظوره نوآوو وردپرس …

 

من سوالات بیشتری دارم، چطور با شما در تماس باشم؟

شما می توانید با شماره های ۰۸۱۳۲۶۷۲۷۷۵ یا ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس حاصل کرده یا با کارشناسان ما در چت آنلاین صحبت کنید تا صمیمانه پاسخگوی سوالات شما باشیم.

 

پشتیبانی وردپرس

کانفیگ امنیتی وردپرس

سایتم هک شده

قالب الوشاپ وردپرس



:: برچسب‌ها: قالب نوآوو وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

آموزش نصب گوگل آنالیتیکس د وردپس

با عرض سلام خدمت شما عزیزان امروز قصد دارم نحوه نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics در وردپرس را برایتان به صورت گام به گام شرح دهم، امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد.

برای هر وب مستری داشتن آگاهی نسبت به اینکه مخاطبان چگونه با وب سایتش تعامل دارند، می تواند سهم زیادی در موفقیتش داشته باشد. بهترین روش برای شناختن مخاطبان هر سایت، از طریق آمار ترافیک سایت است و این همان چیزی است که Google Analytics به صورت رایگان ارائه می دهد. و به همین علت نصب گوگل آنالیتیکس در سایت ها و وبلاگ ها اهمیت بالایی دارد.

در این مقاله، ما به این مساله که چرا گوگل آنالیتیکس برای وب مستران مهم است؟ و چگونه می توان گوگل آنالیتیکس را در سایت وردپرس نصب کرد؟و… می پردازیم.

آموزش گام به گام نصب گوگل آنالیتیکسآموزش نحوه نصب گوگل آنالیتیکس در سایت وردپرس

چرا Google Analytics برای وبلاگ نویسان مهم است؟

وقتی شخصی شروع به ساخت یک سایت یا وبلاگ می کند معمولا اولین هدفش جذب مخاطبان و به عبارتی جذب هر چه بیشتر ترافیک و مشترکین است. گوگل آنالیتیکس با نشان دادن آمار بازدیهای هر سایت به افراد کمک می کند تا برای تغییرات بهتر و مفید تر تصمیماتی مبتنی بر داده های واقعی و درست اتخاذ کنند. در گوگل آنالیتیکس می توانید ببینید: هک شدن سایت وردپرسی

چه کسانی وب سایت شما را می بینند؟

وقتی داده های مربوط به یک سایت در گوگل آنالیتیکس، تجزیه و تحلیل شوند پاسخ سوالهایی از قبیل : مکان جغرافیایی مخاطبان کجاست؟ مخاطبان از چه مرورگری برای بازدید از سایت استفاده می کنند؟ و .. داده می شود و نیز اطلاعات مهم دیگری مانند: وضوح صفحه، پشتیبانی از جاوا اسکریپت، پشتیبانی فلش، زبان و…. ارائه می شود.

این داده ها بسیار مفید هستند و می توانند به روش های مختلفی به وبمستران کمک کنند. هنگام ساخت یک طراحی سفارشی، می توانید از داده های مربوط به کاربران برای اطمینان از اینکه سایت شما با خواسته های مخاطبین سازگار خواهد بود، استفاده کنید.

اگر اکثر کاربران شما پشتیبانی از Flash را نداشته باشند، نباید عناصر فلش را در سایت خود به کار ببرید. اگر اکثر کاربران رزولوشن صفحه شان را روی ۱۲۸۰ پیکسل قرار داده اند، پس طراحی شما باید با این وضوح یا کوچکتر از آن سازگار باشد.

مردم وقتی که در وب سایت شما هستند چه کار می کنند؟ پشتیبانی سایت های وردپرس

شما می توانید صفحاتی را که یک کاربر زمانی که در وب سایت شماست می بیند، زمانی را که در وب سایت شما می گذراند، و میزان بازگشت (درصد کاربرانی که برای اولین بار  از سایت شما بازدیدمی کنند) را در گوگل آنالیتیکس ببینید.

با تحلیل این اطلاعات، می توانید درصد کسانی که را که بعد از بازدید اولشان مجددا به سایتتان رجوع می کنند و به عبارتی کاربر سایتتان می شوند و همچنین  زمانی را که این افراد در سایتتان می گذرانند، افزایش دهید.

شما می توانید ببینید که کاربران از چه صفحاتی بیشتر بازدید می کنند، یا اغلب از کدام صفحات سریع می گذرند و به عبارتی کدام صفحات برای بازدید کنندگان جذابیت نداشته اند، همچنین تعداد صفحاتی را که کاربران به طور میانگین بازدید می کنند، می توانید از تحلیل داده ها در گوگل آنالیتیکس به دست آورید.

چه زمان هایی مردم از وب سایت شما بیشتر بازدید می کنند؟

با دانستن پربازدیدترین روزها در طول هفته یا پربازدیدترین ساعت ها در طول روز برای سایت تان، می توانید زمان ارسال پست خود را به نحوی انتخاب کنید که افراد بیشتری پست هایتان را ببینند. اگر برایتان مقدور نیست که در آن ساعت یا روز در سایت پست بگذارید، می توانید پست خود را برای آن ساعت یا روز، زمان بندی کنید. سایتم هک شده

همین حالا ببینید:  نمایش پربازدیدترین نوشته ها با Most And Least Read Posts Widget

مردم چگونه وب سایت شما را پیدا می کنند؟

این بخش از تجزیه و تحلیل به شما نشان می دهد که هر کابر از چه طریقی به سایت شما وارد شده است. به عنوان مثال: موتورهای جستجو، لینک مستقیم، لینک های ارجاع از سایت های دیگر یا شبکه های اجتماعی و… همچنین نشان می دهد که درصد بازدیدکنندگان سایت شما از هر کدام از این منابع چه میزان است.

گوگل آنالیتیکس تجزیه و تحلیل هر یک از این دسته ها را به صورت مجزا به شما می دهد. مثلا اگر بیشترین بازدیدکنندگان سایت شما بوسیله موتورهای جستجوگر با سایتتان آشنا می شوند، گوگل آنالیتیکس علاوه بر بیان این مساله به شما نشان می دهد که کدام موتور جستجو (گوگل، یاهو، بینگ و …) ترافیک بیشتری به سایت شما می دهد.

تحلیل منابع ارجاعی به شما نشان می دهد که کدام سایت ها نیاز به کار با بیشترین تعداد را دارند. اگر منبع ارجاع ارشد شما فیس بوک باشد، شما باید محتوای فیس بوک منحصر به فرد داشته باشید. اگر منبع ارجاع ارشد شما یک وب سایت خارجی است، ممکن است بخواهید با آن وبسایت مشارکت (تبادل مهمان یا چیز دیگری) داشته باشید.

مردم چگونه با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند؟

تجزیه و تحلیل گوگل نشان می دهد که کاربران سایت شما با محتوای سایت شما چگونه تعامل دارند. این نشان می دهد چند درصد از کاربران بر روی چه لینک هایی در سایت تان کلیک می کنند.

شما می توانید آزمایش های تقسیم A / B را با ایجاد آزمایش های محتوا در Google Analytics انجام دهید تا بدانید که برای رسیدن به اهدافتان چه کاری بهترین است و شما باید آن را انجام دهید.

با مشاهده و آگاهی نسبت به تعاملات کاربرانتان، می توانید محتوای خود را متناسب با خواست و نیاز کاربران تان تهیه کنید. با دیدن پاسخ سوالات فوق، می توانید بر روی استراتژی هایی که برای سایت شما مفید و نتیجه ده هستند کار کنید و استراتژی های بی حاصل یا مضر را متوقف کنید.

به عبارت ساده، به جای حدس زدن در مورد بهترین راهکار، بر روی آمارهایی که اهمیت دارند متمرکز شوید، و تصمیمات لازم را اتخاذ کنید.

نحوه ثبت نام در Google Analytics

گام اول : ابتدا باید یک حساب Google Analytics ایجاد کنید. برای انجام این کار، به سایت “https://analytics.google.com” بروید.

یک صفحه نمایش مانند یک زیر خواهید دید. اگر از قبل یک حساب Google یا Gmail دارید، می توانید از آن برای ورود به سیستم استفاده کنید. اگر حساب Gmail ندارید، باید یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید.

نکته: توجه داشته باشید که این سایت هم مثل خیلی از سایتهای دیگر به خاطر تحریم بودن کشورمان در حالت عادی از دسترس خارج است، پس برای ورود به سایت Google Analytics باید از ف-ی-ل-ت-ر-ش-ک-ن استفاده کنید.

ورود به سیستم Google Analytics

گام دوم : هنگامی که با حساب کاربری Gmail خود وارد سیستم شوید، به یک صفحه مانند یک زیر دعوت می شوید. این جایی است که شما با حساب Gmail خود برای Google Analytics ثبت نام می کنید. سایتم هک شده

ثبت نام Google Analytics

گام سوم : در صفحه بعدی، شما می توانید بین کار روی یک وب سایت یا برنامه تلفن همراه یکی را انتخاب کنید. البته باید وب سایت را انتخاب کنید. کمک وردپرس

پس از آن شما باید یک نام برای Account Name وارد کنید (این نام نمایه Google Analytics برای این وبسایت است)، سپس نام وب سایت، نشانی اینترنتی وب سایت، کشور و منطقه زمانی را در کادرهای مربوطه وارد کنید.

همین حالا ببینید:  آموزش رفع مشکل اتصال به پایگاه داده در وردپرس

حساب Google Analytics خود را تنظیم کنید

 

پس از وارد کردن این اطلاعات، در پایین صفحه روی دکمه Get Tracking ID (دریافت شناسه پیگیری) کلیک کنید. کمک وردپرس

 

سپس صفحه ای باز می شود و شرایط سرویس گوگل آنالیتیکس ارائه می شود که شما باید با آن موافقت کنید، برای این کار کافی است دکمه “I Accept” را کلیک کنید.

 

 

گام چهارم : حالا کد ردیابی یا Tracking ID به شما ارائه می شود. این کد ردیابی و کد اسکریپتی که در زیر آن ارائه می شود را کپی کنید و در یک فایل نوت پد نگهداری کنید، زیرا ممکن است شما باید بسته به روشی که استفاده می کنید بعدا به آنها نیاز پیدا کنید.

 

 

نکته: اگر یک سایت را در Google Analytics ثبت کردید برای ثبت یک سایت جدید باید روی روی دکمه “ADMIN” و سپس “Create Accout” کلیک کنید تا بتوانید یک سایت جدید را ثبت کنید.

 

اکنون که شما یک حساب Google Analytics را راه اندازی کرده اید، به بررسی نحوه نصب Google Analytics در WordPress می پردازیم.

نحوه نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics در وردپرس

راه های مختلفی برای نصب گوگل آنالیتیکس در WordPress وجود دارد. ما به شما دو روش را نشان می دهیم. شما می توانید هر کدام را که برای نیازهای شما مناسب است را انتخاب کنید.

۱-  نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics روی وردپرس بوسیله افزونه MonsterInsights

افزونه MonsterInsights محبوب ترین افزونه نصب گوگل آنالیتیکس روی وردپرس است. بیش از ۲ میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند از جمله Bloomberg، PlayStation، Zillow و…

این ساده ترین و بهترین راه برای نصب گوگل آنالیتیکس روی وردپرس (برای همه کاربران مبتدی و حتی حرفه ای ها) است. افزونه MonsterInsights دارای دو نسخه رایگان و نسخه حرفه ای است. در این آموزش، ما از نسخه رایگان افزونه MonsterInsights استفاده خواهیم کرد.

نسخه MonsterInsights Pro ویژگی های پیشرفته تری مانند ردیابی تجارت الکترونیک، ردیابی آگهی ها، ردیابی نویسنده و….را دارد. روند نصب گوگل آنالیتیکس در هر دوی آنها یکسان است. در صورت نیاز می تواند مقاله ما را با عنوان “آموزش نحوه نصب افزونه در وردپرس” را ببینید.

چند روش برای دانلود و نصب این افزونه وجود دارد: دانلود از سایت www.monsterinsights.com ، دانلود از طریق وردپرس که برای دانلود و نصب آن کافی است در منوی مدیریت وردپرستان به مسیر افزونه ها>>افزودن بروید و در کادر جستجوی افزونه ها، MonsterInsights را وارد کنید البته باز هم وارد سایت monsterinsights.com خواهید شد و صرفا با پرداخت هزینه می توانید از این افزونه استفاده کنید و یا در اینترنت نسخه رایگان آن را پیدا و نصب کنید، و البته می توانید افزونه MonsterInsights را بصورت رایگان از سایت تیک تم دانلود کنید.

و حالا به آموزش نصب گوگل آنالیتیکس بوسیله افزونه MonsterInsights می پردازم. فقط دقت داشته باشید که من از نسخه ۷٫۴٫۲ این افزونه استفاده می کنم، پس در صورتی که شما از نسخه دیگری استفاده می کنید ممکن است تنظیمات قدری متفاوت باشد.

پس از نصب و فعال کردن افزونه در ابتدا این صفحه باز می شود که دارای دو گزینه اصلی است، اگر گزینه “exist setup” را بزنید از این صفح خارج می شوید و به صفحه ای که در عکس بعدی آمده منتقل می شوید و می توانید با زحمت کمتری مراحل نصب را به پایان برسانید. ولی اگر دکمه“save and continue” رابزنید باید یکسری تنظیمات را انجام دهید. و البته قبل از زدن این دکمه باید نوع سایت یا وبلاگتان را تعیین کنید. اگر دوست دارید تنظیمات افزونه MonsterInsights را خیلی دقیق انجام دهید، بهتر است که این روند را ادامه دهید.

همین حالا ببینید:  توصیه هایی برای بهتر شدن طراحی فروشگاه اینترنتی

من گزینه “exist setup” را زدم و مراحل نصب را از این مرحله توضیح می دهم تا آموزش خیلی طولانی و کسل کننده نشود ولی اگر شما از روش دیگر استفاده می کنید نگران نباشید چون بعد از ثبت تنظیمات افزونه MonsterInsights به صفحه ای که در سومین عکس بعدی آمده منتقل می شوید.

بعد از نصب افزونه MonsterInsights یک آیتم جدید با عنوان “گوگل آنالیتیکس” به منوی مدیریت WordPress اضافه خواهد شد. برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به مسیر گوگل آنالیتیکس>>تنظیمات بروید.

در این صفحه، در کادر تایید هویت گوگل شما باید بر روی دکمه ‘Conect MonsterInsights’ کلیک کنید تا سایت Google Analytics را با سایت وردپرس تان مرتبط کنید. بعد از زدن این گزینه وارد صفحه ای می شوید که باید یکی از حساب های جیمیل تان را برای ادامه کار انتخاب کنید.

در ادامه کار از شما خواسته می شود برای ادامه یافتن نصب افزونه MonsterInsights با زدن دکمه “اجازه دادن” اجازه دسترسی این افزونه را به داده های Google Analytics و.. بدهید.

 

بعد از این مرحله صفحه ای باز می شود که شما باید سایت مورد نظرتان را از میان سایت هایی که در Google Analytics ثبت کرده اید، انتخاب کنید. شما باید وب سایت خود را اینجا انتخاب کنید و سپس بر روی ‘Complete authentication’ کلیک کنید تا کار ادامه یابد.

این پایان کار نصب گوگل آنالیتیکس بوسیله افزونه MonsterInsights است و از اینجا کار نصب و شناسایی سایتتان تمام می شود و به سایت وردپرس خود هدایت می شوید.

بهترین مساله در مورد افزونه MonsterInsights این است که شما می توانید گزارش Google Analytics خود را در داخل داشبورد وردپرس تان مشاهده کنید. کافی است به گوگل آنالیتیکس>>گزارش ها مراجعه کنید تا بررسی سریع داده های تجزیه و تحلیل خود را انجام دهید.

 

این افزونه امکانات متنوعی دارد که با تنظیم کردن آنها می توانید استفاده مفید و فوق العاده ای از این ابزار داشته باشید.

۲ – نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics روی وردپرس بوسیله افزونه Headers and Footers Plugin

این روش به خوبی روش نصب گوگل آنالیتیکس با افزونه MonsterInsights نیست، زیرا شما قادر به انجام پیکربندی پیشرفته ردیابی نخواهید بود و نمی توانید داده های Google Analytics را در داشبورد وردپرس مشاهده کنید.

گام اول: برای شروع افزونه Insert Headers and Footers را دانلود، نصب و فعال سازی کنید.

پس از فعال سازی، باید در مدیریت وردپرستان به مسیر تنظیمات>>nsert Headers and Footers مراجعه کنید، در اینجا شما باید کد نصب گوگل آنالیتیکس را که در مرحله ۴ کپی کرده اید در بخش هدر ها وارد کنید.

 

فراموش نکنید که دکمه Save را کلیک کنید تا تنظیمات تان ذخیره شود.

منبع:wpbeginner.com

سوالی دارید؟ سوالتون رو در نظرات مطرح کنید 

:: برچسب‌ها: نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics در وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی

در یک اتفاق غیر منتظره سایت MOZ به صورت چشمگیر اعتبار تمام سایت ها را کاهش داد بصورتی که خیلی از وب سایت های بزرگ ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند. علت افت Domain Authority سایت در اینجا به بررسی عوامل احتمالی که باعث این موضوع شده می پردازیم. چرا پیج اتوریتی کاهش یافته

امروز به بررسی دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی (domain authority) در سایت MOZ می پردازم، امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد. دلیل افت DA سایت

به تازگی اعتبار دامین آتوریتی بسیاری از سایت ها در سطح جهان و البته کشورمان ایران با کاهش عجیبی روبرو بوده است. این مساله باعث شده برای بسیاری این سوال پیش بیاید که چرا چنین اتفاقی افتاده. دلیل افت پیج اتوریتی

در این مقاله یک سری توضیحات درباره: دامین آتوریتی چیست؟ چگونه دامین آتوریتی را به دست آوریم؟  علت افت کردن DA سایت یک دامین آتوریتی خوب چیست؟ و نهایتا دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی برای بعضی سایتها چیست؟ ارائه خواهیم داد.

دامین آتوریتی (domain authority) چیست؟

دلیل افت Domain Authority سایت دامین آتوریتی (DA) یک موتور رتبه بندی موتور جستجو است که توسط سایت Moz طراحی شده است که پیش بینی می کند که چگونه یک وب سایت در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) رتبه بندی می شود. نمره دامین آتوریتی (domain authority) از یک تا ۱۰۰ است، که هر چه نمره بالاتر باشد نشان دهنده توانایی بیشتر در رتبه بندی است.چرا DA سایتم افت کرده

دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی

دامین آتوریتی (DA) با ارزیابی عوامل متعدد، از جمله لینک دادن دامنه های ریشه و تعداد لینک های کلی سایت، در محاسبه یک نمره DA لحاظ می شوند. این نمره پس از آن می تواند در مقایسه با وب سایت ها و یا ردیابی ” قدرت رتبه بندی” یک وب سایت در طول زمان مورد استفاده قرار گیرد. چرا Domain Authority افت می کند البته توجه داشته باشید که دامین آتوریتی (DA) یک معیار که توسط گوگل در تعیین رتبه بندی جستجو استفاده شود و بر روی SERPs تأثیر بگذارد نیست و صرفا یک ارزیابی است که توسط سایت Moz انجام می شود. چرا Domain Authority سایت ها افت کرده

شما می توانید یک وب سایت را با استفاده از MozBar (یک افزونه کروم رایگان)، Link Explorer (یک ابزار تجزیه و تحلیل Backlink)، بخش تجزیه و تحلیل SERP از Keyword Explorer و ده ها ابزار دیگر SEO در سراسر وب، مشاهده کنید. چرا Domain Authority سایت ها پایین امده

نمره Domain Authority چگونه به دست می آید؟

نمره Domain Authority در یک مقیاس لگاریتمی ۱۰۰، نمره داده می شود. بنابراین، بالا بردن نمرات یک سایت از ۲۰ تا ۳۰ به میزان قابل توجهی ساده تر است تا افزایش نمره یک سایت از ۷۰ تا ۸۰ است. دلیل کاهش پیدا کردن دامیت اتوریتی

یک دامین آتوریتی (DA) “خوب” چیست؟

به طور کلی، سایت هایی که تعداد بسیار زیادی از لینک های خارجی با کیفیت بالا (مانند ویکی پدیا یا Google.com) را دارند چرا Domain Authority سایت ها کاهش یافته در بالاترین درجه دامین آتوریتی (DA) قرار دارند، در حالی که کسب و کارهای کوچک و وب سایت هایی که لینک های ورودی کمتر دارند ممکن است نمره DA پایین تر داشته باشند. دامین آتوریتی (DA) وب سایت های با نام تجاری جدید همیشه با گرفتن امتیاز یک شروع خواهند شد.

همین حالا ببینید: فعالسازی ابزارک در وردپرس

از آنجایی که اداره دامنه به عنوان یک پیش بینی کننده رتبه بندی سایت محسوب می شود، داشتن امتیاز بسیار بالا DA نباید تنها هدف وبمستران باشد. بلکه باید به نمرات DA سایتهایی که مستقیما در SERPs با آنها رقابت می کنند، توجه داشته باشند و هدفشان کسب امتیاز بیشتر از رقبای خود باشد.

دامین آتوریتی (DA)

 

چرا دامین اتوریتی سایت ها کاهش یافته . در هنگام انجام تحقیقات در نتایج جستجو و تعیین اینکه کدام سایت ها ممکن است پروفایل پیوند قوی تر / مهم تر از دیگران داشته باشند، استفاده از یک ابزار مقایسه ای (به جای نمره مطلق) بهتر است. البته از آنجایی که این یک ابزار مقایسه ای است، لزوما یک نمره “خوب” یا “بد” نمی باشد.

دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی (DA) بعضی سایتها در سایت MOZ چیست؟

سایت MOZ طی ماه های اخیر اعلام کرده بود که قصد دارد الگوریتم هایش را برای تعیین رتبه دامین آتوریتی (DA) سایتها تغییر دهد. ظاهرا این تغییرات به تازگی انجام شده اند و همین باعث شده تعداد زیادی از سایتها در سراسر دنیا و البته ایران با کاهش اعتبار دامین آتوریتی (DA) سایتشان روبرو شوند. دلیل کاهش پیدا کردن پیج اتوریتی

اما در اینکه دقیقا چه عواملی باعث این تغییرات شده، سایت MOZ توضیحات کامل و جامعی ارائه نداده است ولی دو دلیل عمده ای که می توان به آنها اشاره کرد عبارتند از:

ادغام شدن امتیاز اسپم با دامنه

سایت MOZ در روش جدید رتبه بندی دامین آتوریتی (DA) علاوه بر بررسی تعداد لینک ها، امتیاز اسپم اختصاصی (Spam Score) هر سایت را با توزیع مجدد لینکها را براساس کیفیت و ترافیک، همراه با عوامل دیگر، ادغام کرده است. افت دامین اتوریتی

این کار پیشرفت های اساسی در ارائه دامین آتوریتی بهتر و قابل اعتمادتری نسبت به قبل ارائه می دهد. حالا سایت MOZ می تواند هرزنامه ها را حذف کند، همبستگی را بهبود بخشد و مهمتر از همه، به روزرسانی Domain Authority را نسبت به همه تغییراتی که Google انجام می دهد به روز کند.

این بدان معنی است که حالا که روش جدید راه اندازی شده، وبمستران برخی از تغییرات در مدیریت دامنه و همینطور کاهش اعتبار دامین آتوریتی (DA) سایتشان را مشاهده خواهند کرد.چرا دامین اتوریتیم افت کرده

همین حالا ببینید: نمایش لودینگ صفحه در وردپرس

همگام سازی با الگوریتم های گوگل

یکی دیگر از عواملی که باعث این تغییرات نسبتا گسترده شده، تلاش سایت MOZ در تبعیت از تغییرات رتبه بندی در سایت گوگل است. طبق گفته های راس جونز سایت MOZ سعی کرده تا حد امکان الگوریتم های ابزار سایت اکسپلورر خود را با ابزارهای گوگل همگام سازی کند و از این پس از الگوریتم های پنگوئن و پاندای گوگل در ابزارهای خود استفاده کند.

آیا کاهش رتبه دامین آتوریتی سایت در سئو سایت و رتبه بندی آن در گوگل تاثیر منفی دارد؟

خوشبختانه همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم دامین آتوریتی (DA) صرفا یک ابزار سنجش توانایی در رتبه بندی و یک ابزار تجزیه و تحلیل است و تاثری در رنکینگ گوگل برای سایتها ندارد. چگونه Domain Authority افت میکند علاوه بر این سایت MOZ برای اینکه مشکلی برای سایتهای سئو کار پیش نیاید رسما اعلام کرده که این تغییر رتبه ربطی به سئو سایت و در نتیجه عملکرد سایتهای سئو کار ندارد. پس به هیچ وجه از بابت کاهش اعتبار دامین آتوریتی (DA) نگران نباشید و از این ابزار صرفا به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل استفاده کنید و رتبه سایت خود را با سایتهای رقیب مقایسه کنید. علت افت دامین اتوریتی

دلیل افت ناگهانی دامین اتوریتی (اعتبار دامنه)

موز همان طور که قبلا هم گفته بود در تاریخ ۵ مارس ۲۰۱۹ الگوریتم های خودش رو تغییر داده و از این به بعد با روش دیگه ای به سایت ها اعتبار می دهد. بعد از تغییر الگوریتم های موز اکثر دامین اتوریتی ها با کاهش شدید مواجه شدند که قابل پیش بینی هم بود. چرا دامین اتوریتی کاهش یافته

اگر شما نیز از تغییر ناگهانی اعتبار دامنه خود شوکه شده اید نگران نباشید و به گفته سایت موز دامین اتوریتی را یک پارامتر مطلق در نظر نگیرید و همیشه آن را به نسبت رقبای خود بسنجید.دلیل افت دامین اتوریتی

 برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید:

علت کاهش دامین اتوریتی و پیج اتوریتی

علت کاهش پیدا کردن دامین اتوریتی و پیج اتوریتی

 

 

مطالب مرتبط:

ویرایشگر گوتنبرگ چیست؟

آموزش صادرکردن بلوکها در ویرایشگر گوتنبرگ برای استفاده در سایتهای دیگر

نحوه ایجاد بلوک قابل استفاده مجدد در ویرایشگر بلوک گوتنبرگ

پشتیبانی وردپرس

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده: قالب مجله خبری وردپرس –  کانفیگ امنیتی وردپرس – پشتیبانی وردپرس



:: برچسب‌ها: افت دامین اتوریتی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

لوله شیشه ای کوارتز لوله کوارتز

فروش لوله شیشه ای کوارتز

بهار تجهیز فعال در زمینه فروش لوله های شیشه ای از جنس کوارتز و پیرکس، با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب به مشتریان می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه خرید لوله شیشه ای کوارتز ( لوله کوارتز ) به قسمت تماس با ما مراجعه و از طریق فرم یا شماره های تلفن با ما تماس بگیرید.همچنین میتوانید از فرم ثبت سفارش استفاده کنید و محصول در خواستی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

لوله شیشه ای کوارتز چیست؟

لوله های کوارتز گداخته در صنایع مختلف کاربرد دارند. ویژگی این لوله ها مقاومت شیمیایی و پایداری دمایی بالا، مقاومت شوک حرارتی بالا و همچنین انبساط حرارتی پایین است. قطر خارجی لوله شیشه ای کوارتز موجود در انبار بهار تجهیز از ۲ میلی متر تا ۹۰ میلی متر می باشد و برای کاربردهای ویژه امکان تامین کوارتز تا طول ۵ متر نیز وجود دارد.
لوله کوارتز گداخته در فرآیند کوره گذاری جهت انجام واکنش های شیمیایی به عنوان یک محفظه به کار می رود و یا به عنوان دهانه ورودی مایعات، گازها و یا به عنوان لوله های انتقال به کار می رود. ویژگی های این لوله شیشه ای کوارتز محتوی حباب پایین آنها ، خلوص شیمیایی بالا و تلورانس ابعادی دقیق جهت صنعت نیمه رساناها می باشد. بهار تجهیز لوله های کوارتز گداخته در گریدهای مختلف جهت مرتفع نمودن نیازهای خالص سازی شیمیایی در صنایع نیمه هادی ها را ارائه می نماید.

فروش لوله شیشه ای کوارتز لوله کوارتز

کاربرد های لوله شیشه ای کوارتز

  • فرآیند گداخت الکتریکی محصول کوارتز را با بالاترین ویسکوزیته برای کاربردهای کوره تک آبه و درجه حرارت های بالا مهیا می سازد.
  • لوله شیشه ای کوارتز به عنوان محفظه واکنش، PECVDکاربرد دارد.
  • لوله کوارتز در فرآیند خورشیدی و کوره های مدخل ورودی مایع یا گاز و به عنوان لوله های انتقال به کار می رود.
  • همچنین کاربرد لوله شیشه ای کوارتز کوارتز در تولید لامپ می باشد.

خرید لوله کوارتز

بهارتجهیز آماده ارائه خدمات در حوزه فروش انواع لوله شیشه ای با مناسب ترین قیمت به شما مشتریان گرامی می باشد. برای خرید لوله کوارتز می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید.

 

منبع: بهار لب ور - ارائه دهنده: شیشه الات آزمایشگاهی - ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی - مواد شیمیایی آزمایشگاهی



:: برچسب‌ها: لوله شیشه ای کوارتز ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

جی پی اس سه فرکانسه لایکا ATX1230+GG

 

GPS سه فرکانسه لایکا با پشتیبانی کامل از سیستم GPS/GLONASS ، ردیابی فرکانسهای,L5,L1,L2,L2C از ماهواره های جی پی اس و فرکانسهای L1,L2 از ماهواره های گلوناس ، ارتباط سریع Base و Rover  ( جی پی اس شمیم ) با حداکثر زمان مورد نیاز جهت شروع RTK در ۱۰ثانیه.حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایت جهت ذخیره سازی ۵ ماه داده های خام با نرخ ترکینگ ۱۵ ثانیه و پشتیبانی از کارتCF card تا حجم ۱ گیگابایت ، قابلیت ذخیره اطلاعات برداشت RTK  بر روی کنترلر و خروجی مستقیم فایل Text با فرمت TXT,ASCII,DXF جی پی اس مولتی فرکانس

گیرنده جی پی اس سه فرکانسه لایکا ATX1230 PLUS SmartAntenna  ، مجهز به بلوتوث جهت ارتباط سریع با کنترلر.مجهز به کانکتور های Lemo جهت اتصال کابلهای کنترلر ، رادیو مودم ، باطری اکسترنال و … ، کنترلر یونیت CS09 با صفحه تمام رنگی و تاچ اسکرین  برخورداری از تکنولوژی Smart Works جهت  عملکرد راحتتر و سریعتر در حالت RTK ، نرم افزارهای Refrence Line / Arc ، Stake out ، Auto surveying  دائمی و بدون نیاز به Linces Key ، سبک وحمل راحت به همراه پایه مخصوص جهت نصب به ژالن Rover. جی پی اس سه فرکانسه

 

منبع: ایران توتال

 

وبلاگ آموزشی وردپرس



:: برچسب‌ها: جی پی اس ایستگاهی کارکرده ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

قالب Clinico یک قالب پزشکی وردپرس است که از بهترین قالب‌های بیمارستان و کلینیک وردپرس می‌باشد. قالب حرفه‌ای پزشکی Clinico دارای طراحی و ساختار منحصر بفرد برای کارهای پزشکی و راه اندازی کلینیک های انلاین است. قالب پزشکی کلینیکو به علت داشتن کاربری جذاب محبوب‌ترین قالب پزکی وردپرس در بین کاربران است. این قالب دارای یک ظاهر منحصر بفرد در بین قالب های وردپرس همنوع خود می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این قالب با ما همراه باشید.

قالب کلینیکدانلود قالب کلینیک وردپرس

پیش نمایش فارسی

قالب Clinico یک قالب پزشکی وردپرس

قالب وردپرس Clinico یک قالب وردپرسی مناسب برای سایت‌های بیمارستانی، مطب و پزشکان و سایر کارهای وابسته بسیار مناسب است. قالب کلینیک یکی از بهترین قالب های پزشکی وردپرس در دنیا به حساب می‌آید که توسط بسیاری از سایت های پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است. قالب کلینیک وردپرس از امکانات بسیار زیادی شامل: ابزارک های جالب، صفحه ساز، طرح صفحات مختلف، فرم تماس با ما، توییتر و مواردی دیگر برخوردار است.

قالب clinico

دانلود قالب clinico وردپرسدانلود قالب clinico وردپرس

برخی امکانات قالب پزشکی کلینیک

  • سازگاری کامل با افزونه WPML
  • سازگاری کامل با فروشگاه ساز ووکامرس
  • دارای طراحی زیبا، ساده و حرفه‌ای
  • طراحی شده برای سایت های پزشکی
  • کاملا رسپانسیو
  • طراحی با کیفیت
  • تنظیمات فراوان برای طراحی
  • استفاده از صفحه ساز محبوب CWS
  • پنل مدیریت قدرتمند
  • دارای دو طرح تمام صفحه و جعبه ای
  • دارای رنگ‌بندی نامحدود
  • سازگار با همه مرورگر ها
  • به همراه بسته نصبی آسان
  • پشتیبانی همیشگی توسط تیک تم
  • دارای آپدیت های رایگان توسط تیک تم
  • و بسیاری امکانات دیگر در قالب پزشکی کلینیک …

دانلود قالب پزشکی - دانلود قالب مطب وردپرس - قالب نوبت دهی دکتر وردپرس

منبع: تیک تم - ارائه دهنده: هک شدن سایت وردپرسی - پشتیبانی سایت های وردپرس - قالب فروشگاهی الو شاپ به همراه ویدیو

 

وبلاگ آموزشی وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

قالب MaxShop وردپرس یک قالب بسیار حرفه‌ای مدرن و بسیار شیک جهت استفاده در انواع فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد. قالب فروشگاهی مکس شاپ با امکانات بی نظیری که دارد به شما کمک می‌کند که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و شناخت هر نوع کدی به سادگی چه افراد مبتدی و چه یک طراح حرفه‌ای به راحتی می‌تواند یک فروشگاه اینترنتی بی نظیر راه اندازی کند.

قالب MaxShop یک قالب فروشگاهی حرفه‌ای

قالب MaxShop وردپرس یک قالب زیبا با امکانات بی نظیر است. قالب فروشگاهی کات شاب بسیار محبوب بوده و برای انواع وب سایت های فروشگاهی مناسب است و می‌تواند نیازهای شما را برای راه اندازی یک فروشگاه حرفه ای در وردپرس مرتفع سازد.

دانلود قالب مکس شاپدانلود قالب فروشگاهی مکس شاپ

پیش نمایش فارسی قالب

برخی امکانات قالب فروشگاهی مکس شاپ وردپرس

از جمله امکانات منحصر بفردی که در قالب فروشگاهی مکس شاپ وردپرس وجود دارد می‌توان به این موارد اشاره کرد: هماهنگی کامل با ووکامرس، امکانات منحصر بفرد سبد خرید، رنگبندی نا محدود، صفحه ساز کاملا گرافیکی، دارای صفحه اصلی گوناگون، ابزارک‌های کاملا سفارشی، ستون های متعدد، قالب و پنل تنظیمات کاملا فارسی سازی شده، به همراه بسته آسان نصبی، سازگاری با تمامی افزونه‌های پرقدرت وردپرس، و بسیاری امکانات دیگر در قالب مکس شاپ باعث شده‌اند که این قالب به یک فروشگاه بی نظیر و پرفروش و بسیار محبوب تبدیل شود.

قالب MaxShop کاملاً ریسپانسیو

حتماً شما هم می دانید که یکی از معیار های سئو که به تازگی توسط گوگل منتشر شده است، ریسپانسیو بودن یا واکنش گرا بودن وب سایت ها می باشد. واکنش گرایی قالب یعنی اینکه سایت بتواند خود را با دستگاه‌های مختلف وفق بدهد. به این معنی که کاربر اگر با هر دستگاهی از جمله موبایل, تبلت, لپتاپ و … که وارد سایت شد با مشکل نمایش سایت مواجه نشود. تفاوتی ندارد چه نوع وب سایتی با قالب وردپرس Maxshop طراحی می کنید، هر آنچه طراحی می شود به صورت اتوماتیک واکنش گراست و قالب کات شاپ این کار را برای شما انجام می دهد. طراحی وب سایت واکنش گرا یکی از علایق کاربران وردپرس است. ما همواره قالب مکس شاپ را به علاقه مندان طراحی سایت پیشنهاد می دهیم.

قالب MaxShop وردپرس مناسب برای فروشگاه‌های

از جمله فروشگاه‌هایی که با قالب مکس شاپ راه اندازی شده می‌توان به این موارد اشاره کرد: فروشگاه موبایل، فروشگاه لباس، فروشگاه جواهرات، فروشگاه بدلیجات و زیور آلات، فروشگاه لوازم دیجیتالی، فروشگاه ساعت، فروشگاه عینک، فروشگاه لوازم ورزشی، فروشگاه مبلمان، فروشگاه کتاب، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی و نواع کسب و کارهای اینترنتی که بخواهید می‌توانید با قالب حرفه ای فروشگاهی مکس شاپ راه اندازی کرده و از آن لذت ببرید.

قالب وردپرس MaxShopدانلود قالب وردپرس مکس شاپ قالب Maxshopدانلود قالب Maxshop دانلود قالب وردپرس مکس شاپدانلود قالب وردپرس مکس شاپ امکانات قالب مکس شاپ وردپرسامکانات قالب مکس شاپ وردپرس

امکانات قالب Maxshop وردپرس

  • کاملا رسپانسیو
  • دارای ابزارک های سفارشی
  • طراحی بسیار مدرن
  • سئو عالی
  • کاملا بهینه سازی شده
  • دارای ۵ دمو برای صفحه اصلی
  • دارای ۵ استایل مختلف جهت استفاده در هدر سایت
  • رنگبندی بی نهایت
  • نمایش سریع محصولات
  • امکان اضافه کردن محصول به علاقه مندی‌ها
  • امکان مقایسه محصولات
  • قرار دادن تایمر برای محصولات ویژه
  • برچسب زدن محصولات در قالب مکس شاپ
  • دسته بندی محصولات ویژه و محصولات محبوب و …
  • امکان قرار دادن بنر های مختلف در سایت
  • قرار دادن اسلایدر حرفه ای برای محصولات و تصاویر
  • توضیحات و قرار دادن امکانات و ویژگی‌های هر محصول
  • سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای روز دنیا
  • سازگاری کامل با ووکامرس
  • دارای صفحه ساز گرافیکی
  • دارای مگامنوی حرفه ای
  • بیش از ۵۰۰ فونت گوگل به همراه فونت های فارسی
  • امکان اضافه کردن css های سفرشی
  • دارای صفحات درباره ما و تماس با ما
  • شبکه های اجتماعی
  • فرم تماس ۷
  • افزونه سئو سازی سایت
  • به همراه بسته نصبی آسان
  • پشتیبانی همیشگی توسط تیک تم
  • دارای آپدیت های رایگان توسط تیک تم
  • و بسیاری امکانات دیگر …

قالب مکس شاپ - دانلود قالب مکس شاپ - خرید قالب فروشگاهی مکس شاپ - دانلود قالب وردپرس مکس شاپ - قالب فروشگاهی وردپرس

منبع: تیک تم - ارائه دهنده : قالب فروشگاهی فلت سام - آموزش ویدیویی سی پنل - انجام خدمات وردپرس

 

وبلاگ آموزشی وردپرس



:: برچسب‌ها: قالب مکس شاپ , قالب فروشگاهی مکس شاپ , دانلود قالب مکس شاپ , خرید قالب مکس شاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 بهمن 1397 | نظرات ()